МХП зайняв перше місце в рейтингу Forbes Україна «50 найбільших експортерів країни 2024» у секторі виробництва харчових продуктів, посилюючи свою роль як ключової сили в галузі. У 2024 році експортна виручка компанії сягнула 1,7 мільярда доларів США, значно перевищивши показники інших конкурентів на ринку. Forbes Україна повідомляє, що загальний експорт харчових продуктів з України в минулому році склав $4 млрд, йдеться в прес-релізі компанії, повідомляє Пропозиція.
Як глобальний гравець у харчових технологіях та агробізнесі, МХП не лише зберігає лідерство серед українських експортерів, але й активно розширює свій доступ на міжнародні ринки. Пропозиції компанії, включаючи м’ясо птиці, зерно, олії, напівфабрикати тощо, поширюються в 86 країнах світу.
“Для українського бізнесу експорт перетворився на важливий елемент для виживання. По-перше, ми відійшли від традиційних методів, ми створюємо ринки, які відповідають нашому баченню. По-друге, наш відділ продажів зосереджений лише на покращенні якості наших клієнтів. «Третій принцип полягає в тому, що ми переходимо від базових товарів, таких як кавові зерна, до високоякісних продуктів, наголошуючи на технологічних інноваціях, а не просто на перевазі в ціні», — зазначає Ярослав. Михайловський, віце-президент з глобального експорту та розвитку міжнародного бізнесу МХП.
Компанія має виробничі потужності в Україні та Південно-Східній Європі, має дочірні компанії в Нідерландах, Великій Британії, ОАЕ, Саудівській Аравії та ЄС. У Південно-Східній Європі МХП ефективно функціонує через свою дочірню компанію Perutnina Ptuj.
Співпраця МХП з Perutnina Ptuj є прикладом успішного зростання європейської компанії та ілюструє, як стратегічне міжнародне розширення сприяє масштабуванню бізнесу, розвитку виробничих потужностей і зміцненню позицій на ринку. П’ять років тому Perutnina Ptuj стала частиною екосистеми MHP, значно прискоривши траєкторію свого зростання.
За цей період обсяги виробництва зросли з 88 000 до 146 000 тонн, а дохід майже подвоївся — з 271 мільйона євро до 532 мільйонів євро. Завдяки ефективному управлінню, застосуванню передових технологій і вдосконаленню процесів показник EBITDA компанії в 2023 році зріс втричі порівняно з 2018 роком. Водночас бренд Perutnina Ptuj зміцнив свій статус лідера в своєму сегменті галузі, підтверджуючи успіх інтеграції компанії.
Виробничі потужності Perutnina Ptuj
Джерело: propozitsiya.com