МХП — компанія, яка виробляє різноманітний асортимент якісних та смачних продуктів харчування, які відповідають уподобанням споживачів. У асортименті представлено понад 15 брендів харчових продуктів у різних форматах, включаючи охолоджене та мариноване м’ясо, а також готові до вживання страви та закуски. Крім відомого бренду «Наша Ряба», в портфоліо представлені «Легко!», «Бащинський», РябЧік та ін.
Про це повідомляє propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз МХП.
На Міжнародній виставці продуктів харчування та напоїв (IFE) МХП представив продукцію своїх ключових експортних брендів – Qualiko та Chick & Go . Ця подія, одна з найбільших виставок у Лондоні, щорічно висвітлює найкращі інновації та досягнення в харчовій галузі. МХП бере участь уже вп’яте, продовжуючи представляти якісну продукцію світовому ринку.
Заснований у 2011 році бренд Qualiko тепер розширив свій експорт до багатьох країн світу. Асортимент продукції включає різноманітні пропозиції, від охолодженої та замороженої курки до товарів з доданою вартістю. На виставці були представлені такі продукти, як курячі паски, хрусткі крильця, шаурма, куряча грудка на пару, снеки.
Значним тріумфом для компанії на IFE 2025 стало отримання двох нагород від престижної премії World Food Innovation Awards 2025 , яка вшановує продукти, які формують майбутнє світової харчової промисловості.
Донер-кебаб Qualiko відзначено як найкращий м’ясний продукт у номінації « Інновація у харчуванні ». Його особливість полягає в способі приготування: м’ясо обсмажується, нарізається, повторно запікається в духовці, шокова заморозка при -26°C. Цей процес зберігає соковитість і аромат, що робить шашлик надзвичайно зручним у приготуванні.
Нагороду « Краща бізнес-ініціатива в галузі громадського харчування » було присуджено спеціально розробленому філе грудки, призначеному для закладів громадського харчування у Великобританії. Це філе попередньо варять і заморожують, що робить його ідеальним вибором для ресторанів, особливо для азіатської кухні. Його мінімальний час приготування гарантує максимальний смак і ефективність для бізнесу.
Обидві нагороди компанія отримала за продукцію з доданою вартістю або нетоварну* продукцію, яка зараз є центром її виробництва. Такі продукти забезпечують більшу зручність для споживачів, дозволяючи їм витрачати свій час на те, що справді важливо: сім’я, робота, відпочинок, друзі, хобі тощо. Крім того, вони представляють більш перспективну можливість для економіки, оскільки продукти з доданою вартістю можуть збільшити внесок харчової промисловості у ВВП країни: завдяки підвищенню попиту на внутрішньому ринку та експорту готової продукції замість сировини.
Нетоварна продукція – це той сегмент продуктових пропозицій МХП, де ми, як виробник продуктів харчування, створюємо додану вартість для наших кінцевих споживачів: або завершуючи для них частину процесу приготування, або повністю готуючи продукт/страву.
Джерело: propozitsiya.com