
Черга на перевалку зерна цього сезону вже заповнена до нового року. Виробники зараз розподіляють ризики: одні обирають залізничні перевезення, інші ж вважають вигіднішим транспортувати свій урожай морем.
Про це заявив трейдер Almeida Group Дмитро Сух під час зустрічі Trend&Hedge Club.
«Я б забув про північно-західну Європу найближчим часом, Італія сильно скоротила і продовжує це робити. Станом на цей момент, якщо ви хочете продавати зерно, ви не отримаєте цін, які були б на паритеті з ROS. На мою думку, причина в тому, що італійці засвоїли урок минулого року, коли вони уклали контракти з Угорщиною, Румунією, і там у зерні виявили токсини, відповідно, постачання були порушені. Тоді ціна зросла зі 170 доларів/т до 200 доларів/т і більше», – зазначив трейдер.
У найближчі шість місяців на китайському ринку не очікується жодних різких змін чи значних обсягів виробництва. Поки що Міністерство сільського господарства США оцінює імпорт Китаю в 10 мільйонів тонн, самих китайців – у 7 мільйонів тонн, а медіа-аналітики ARGUS – у 4 мільйони тонн. Цього року там хороший урожай кукурудзи, тому китайці поступово відмовляються від партнерів.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua
Источник: www.agroportal.ua



