Торгівля свіжими молочними продуктами в Україні активізувалася на початку осені.
Про це повідомляє Infagro.
«Збільшення цін на окремі позиції поки що не стало серйозною перешкодою для продажів, але більшість обсягів торгів зберігаються завдяки акціям, які не зменшуються», – зазначають аналітики.
Як і очікувалося, провідним виробникам вдалося домовитися з торговельними мережами про перегляд цін. У середині вересня прайс-листи вже зафіксували зростання вартості основних категорій молочної продукції, а менші виробники поступово долучаються до нового рівня цін.
Водночас, серед продавців залишається популярною практика акцій зі знижками до 20%, що дозволяє підтримувати попит навіть на тлі зростання цін.
«Експорт також характеризується позитивною динамікою: у серпні він продовжив зростати. Найбільші обсяги сформували постачання ультрапастеризованого молока, а також кисломолочного сиру. Значна частина цієї продукції йде до країн ЄС, зокрема Німеччини, хоча Молдова залишається основним імпортером української молочної продукції», – додають експерти.
На відміну від експорту, імпорт молока до України залишається мінімальним. Однак обсяги імпорту йогуртів та сирів залишаються значними. Традиційно польські постачальники є найактивнішими на українському ринку свіжих молочних продуктів.
«Таким чином, попри зростання цін, український ринок свіжих молочних продуктів залишається динамічним, але й надалі залежатиме від гнучкої цінової політики та рекламної активності виробників», – резюмують експерти.
Источник: www.agroportal.ua