Ринок вантажних перевезень Чорного моря входить у жовтень зі зростанням у сегментах вантажівок зручного розміру та каботажних судн.
Про це заявив Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.
«Тарифи на судна типу «хендсізайз» зросли ще на 1 долар за тонну на всіх маршрутах з України, тоді як ставки на кабостер зросли на 1-2 долари за тонну порівняно з минулим тижнем. Варто зазначити, що попит на кабостер наразі відносно вищий, ніж на судна типу «хендсізайз», особливо в сегменті 5-7 тисяч дедвейту. В результаті, чартерники змушені ще більше збільшувати свої фрахтові плани, щоб покрити жовтневі перевезення кабостерами або флотом «хендсізайз», тоді як ставки на «панамакси» залишаються в основному стабільними», – пояснює спеціаліст.
Згідно з даними відділу вантажних перевезень Atria Brokers, фрахтова ставка для суден класу Panamax для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю зберігається на рівні $47–48/т.
У сегменті вантажів зручного розміру вартість перевезення 30 000 тонн кукурудзи на східне узбережжя Італії становить 25–26 доларів США за тонну (+1 долар США за тонну на тиждень).
У сегменті каботажних перевезень фрахт за перевезення 6 тис. тонн кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зріс до $35–37/тонна (+$2/тонна).
Источник: www.agroportal.ua