Зернові перевезення морем: фрахтові ставки стабілізувалися

Вартість фрахту для транспортування зернових вантажів з України на кінець жовтня показує стійкість на всіх напрямках і для всіх категорій суден.

Про це інформує аналітик ASAP Agri і фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Цього тижня для судновласників малотоннажного флоту стало важче досягати більш високих фрахтових ставок, оскільки наявність тоннажу в регіоні на кінець жовтня – початок листопада трохи збільшилася, і підйом ставок, який спостерігався минулого тижня, зараз призупинився. У відношенні до більших сегментів, ціни на хендісайз також демонструють стабільність. Виглядає, що ринок досяг балансу — наявність тоннажу залишається обмеженою, а потік вантажів з портів Чорноморського басейну — помірним. Ціни на панамакс також зберігаються на незмінному рівні», — констатував експерт.

За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення зерна кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю тримається на позначці 46–47 $/т.

У секторі хендісайзів фрахт для відправки 30 тис. т зерна кукурудзи до східного узбережжя Італії залишається на показнику 24–25 $/т.

У секторі коастерів фрахт для транспортування 6 тис. т зерна кукурудзи з українських дунайських портів до Східного Китаю також не змінюється — 36–38 $/т (+1 $/т тиждень до тижня).

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *