
У другій половині листопада фрахтовий ринок акваторії Чорного моря відзначається незмінними цінами.
Про це інформує аналітик ASAP Agri і фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Рух зернових вантажів з України зменшився, проте в цілому баланс між обсягом вантажів і наявністю тоннажу в регіоні все ще збалансований, що дає змогу судновласникам підтримувати ціни на колишніх відмітках», — повідомляє експерт.
Він також додає, що число костерів дедвейтом 7–12 тис. т, які стають доступні на другу половину листопада, збільшується, що зменшує можливості власників цього флоту під час активних перемовин.
У секторі хендісайзів перевезення для партії кукурудзи 30 тис. т до східного берега Італії залишається колишнім — на відмітці 24–25 $/т.
У секторі костерів перевезення для партії кукурудзи 6 тис. т з українських дунайських портів до східного берега Італії складає 36–38 $/т, також без змін за тиждень.
Источник: www.agroportal.ua



