На початку жовтня Україна знову заявить про себе на світовій арені харчової промисловості. З 4 по 8 жовтня 2025 року в Кельні (Німеччина) відбудеться Anuga 2025, одна з найбільших міжнародних виставок продуктів харчування та напоїв. Захід відбувається кожні два роки та об'єднує тисячі виробників, імпортерів та покупців, формуючи ключові тенденції галузі.
Цього року Україну представлятимуть два Національні стенди – органічної та молочної продукції, організовані Офісом підприємництва та розвитку експорту, національний проект Action.Business під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії, а також інші колективні стенди та окремі українські експоненти.
На обох Національних стендах України експонентами будуть 14 компаній: 7 експортерів органічної продукції та 7 експортерів молочної продукції.
На стенді (Павільйон 05.1 | Стенд D059g) компанії представлять широкий асортимент органічної продукції, зокрема: заморожені ягоди, концентровані соки, молочні продукти, каші та супи швидкого приготування, пластівці, злаки, сублімовані ягоди, фрукти, горіхи, дитячі сніданки, а також повну лінійку органічних снеків: чіпси, хлібні палички, булочки.
Учасники: ТОВ «Катандзаро Євразія» (Альта Країна), ТОВ «Органік Мілк», ТОВ «Терра», ТОВ «Панфрут Україна», ТОВ «Софі Натс», ТОВ «Дір Бебі», ТОВ «Брейн Бокс» (Hroom Room).
Щоб продемонструвати потенціал України як постачальника органічної продукції з вищою доданою вартістю, 13 українських експортерів, які беруть участь у виставці, представлять свою органічну продукцію в інноваційно оформленій зоні – Anuga Organic Supermarket, стилізованій під сучасний органічний супермаркет.
Більше про експортерів органічної продукції з України на Anuga 2025 на спеціалізованому веб-порталі про органічне виробництво в Україні та світі – OrganicInfo.ua за посиланням. Більше про органічний сектор України за посиланням.
На стенді (Павільйон 10.1 | Стенд C079g) буде представлений широкий асортимент молочної продукції, зокрема: вершкове масло, згущене молоко, продукти з незбираного молока, тверді та плавлені сири, молочна сироватка, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та пластівці.
Учасники: ПрАТ «Дубномолоко», ПрАТ «Первомайський МКК», ТОВ «Прайм Снек», ДП «Ружин-Молоко», ВАТ «Молочний Альянс», ТОВ «Радивилівмолоко», ТОВ «Хорольський завод дитячого харчування».
Центральною подією виставки стане Anuga Halal Market – провідний майданчик для торгівлі халяльною продукцією, попит на яку зростає у всьому світі. Українські молочні компанії візьмуть участь у цій престижній зоні, демонструючи високу якість, різноманітність та конкурентоспроможність українського молочного сектору.
Цього року українські компанії зайняли своє місце серед головних інновацій світової харчової промисловості. Чотири виробники органічної та молочної продукції взяли участь у програмі Anuga taste Innovation Show – престижній платформі для презентації новітніх продуктів та трендів. Серед них:
- виробники молочної продукції: «Дубномолоко» під брендом «КОМО» та «Prime Snack» під брендом «snEco»;
- експортери органічної продукції: «Panfruit Ukraine» під брендом «Panfruit» та «Brain Box» під брендом «Hroom Room».
Це показує, що українська продукція вже конкурує з топовими продуктами світових брендів.
Крім того, на виставці будуть представлені колективні стенди Асоціації «Ягідництво України», які організовані спільно Офісом з питань підприємництва та розвитку експорту, національним проектом «Action.Business» та за підтримки Швейцарії.
На стенді (E-059g) свою готову продукцію представлять такі компанії: ПрАТ «Оболонь», ТОВ «Грунвег» (виробник органічної продукції), ТОВ «ПродЕкспорт», ТОВ «АОІЛ», ТОВ «Київхліб», ТОВ «ПРЕМ'ЄР ФУД» (Mr.Grill). Вони займаються виробництвом, переробкою та експортом наступної продукції: пиво, безалкогольні та слабоалкогольні напої, мінеральна вода, солод, пшоняна крупа (органічна та звичайна), м'ясо птиці, заморожені та сухі яєчні продукти, зернові, овочі, цитрусові, молочні продукти, горіхи та мед, рослинні олії з насіння соняшнику та інших олійних культур, хлібобулочні та кондитерські вироби.
На стенді (E-058) буде представлена заморожена продукція від таких компаній: ТОВ «Вест Беррі» (виробник органічної продукції), ТОВ «Три ведмеді», ТОВ «ТАРТА», ТОВ «Київ БКК», ТОВ «ГОЛДБЕРРІ», ФГ «САВ АГРО ПАРТНЕР» (виробник органічної продукції), ТОВ «Фрут Рівер Груп» (виробник органічної продукції), ТОВ «АСВФРУТ». Вони займаються виробництвом, заморожуванням, переробкою та експортом наступної продукції: свіжі та заморожені ягоди та овочі, морозиво, заморожені напівфабрикати, торти, тістечка, різні кондитерські вироби, свіжа полуниця, малина, фруктові та овочеві соки, дитяче харчування, дієтичні продукти, а також консервовані фрукти та овочі, натуральні фруктові та овочеві інгредієнти.
Детальна інформація надана за посиланням.
Участь у виставці Anuga 2025 виходить далеко за рамки презентації продукції. Для українських компаній це інструмент розширення міжнародних контактів, пошуку нових партнерів та контрактів, а також можливість зміцнити імідж України як надійного постачальника на світовому ринку.
Також на Anuga 2025 будуть представлені колективні стенди Асоціації U-Food, Центру просування експорту та Служби просування імпорту.
Для інформації: щодо відбору компаній-експонентів Національних стендів України з експортерами органічної та молочної продукції на Anuga 2025, перейдіть за посиланням.
Історії експонентів Національних стендів України на Anuga 2023:
- Результати Ануги 2023
- Традиції з України з новим смаком: як ТМ «Галичина» підкорює європейські ринки на виставці ANUGA 2023
- Перший досвід участі Дубномолоко у виставці Anuga Dairy та контракт на постачання 50 тонн плавленого сиру до Латвії
- Участь у міжнародних виставках – інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts
*Національний стенд України з експортерами органічної продукції на міжнародній виставці Anuga 2025 був організований Офісом розвитку підприємництва та експорту, національним проектом Diya.Business під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України за підтримки Швейцарії в рамках трьох програм:
- Швейцарсько-українська програма «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що реалізується Науково-дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія);
- Швейцарська програма сприяння імпорту (SIPPO), що реалізується Швейцарським фондом технічного співробітництва з метою розвитку «Swisscontact»;
- Глобальна програма якості та стандартів (GQSP), що реалізується ЮНІДО (спеціалізованою установою Організації Об'єднаних Націй).
**Національний стенд України з експортерами молочної продукції на ANUGA 2025 був організований Офісом підприємництва та розвитку експорту, національним проектом Diya.Business під патронатом Міністерства економіки, навколишнього середовища та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії в рамках Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що реалізується Науково-дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія) та Швейцарською програмою сприяння імпорту (SIPPO), що реалізується Швейцарським фондом технічного співробітництва з метою розвитку «Swisscontact».
***Національний стенд України з експортерами ягідної продукції на міжнародній виставці Anuga 2025 був організований Асоціацією «Ягідництво України» спільно з Офісом розвитку підприємництва та експорту, національним проектом Diya.Business та за підтримки Швейцарії в рамках двох програм:
- Глобальна програма якості та стандартів (GQSP), що реалізується ЮНІДО (спеціалізованою установою Організації Об'єднаних Націй);
- Швейцарська програма сприяння імпорту (SIPPO), що реалізується Швейцарським фондом технічного співробітництва з метою розвитку «Swisscontact».
Источник: www.agroportal.ua