На початку серпня вперше зерно з елеваторів ІМК було відправлене в порти у власних вагонах-зерновозах.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на imcagro.com.ua.
Всього компанією було придбано 140 вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, також ще 10 вагонів-зерновозів виробництва ДМЗ «Карпати» було отримано від Проєкту USAID «Економічна підтримка України», спрямованого на підтримку логістики експорту та модернізації пунктів перетину кордону України для ефективного експорту агропродукції.
«Поява власного вагонного парку в нашій компанії – знакова подія. Адже ІМК – експортно-орієнтована компанія, дві з трьох вирощуваних нами культур (озима пшениця і кукурудза) фактично повністю реалізуються на зовнішні ринки, і найоптимальнішим каналом експортного збуту для нас залишається залізничний транспорт до морських портів з подальшим транспортуванням морем до кінцевого споживача. Відповідно, щомісячно нам потрібно перевезти до портів залізницею в середньому 60-70 тис. тонн зерна.
Наявність власного вагонного парку дасть змогу суттєво зекономити на вартості залізничної логістики. Тим паче, компанія не планує обмежуватись вже отриманими вагонами – до кінця поточного року ми плануємо поповнити власний вагонний парк ще 150 вагонами-зерновозами. Завдяки цьому, за нашими розрахунками, з наступного року до 80% вирощеного компанією зерна ми експортуватимемо із залученням власного вагонного парку», – підсумував Олександр Вержиховський, Генеральний директор ІМК.
Джерело: propozitsiya.com