МХП завершила угоду з придбання «Українського М’ясного Хутора»

Компанія МХП отримала підтвердження від АМКУ про дозвіл на придбання 100% корпоративних прав у ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ М’ЯСНИЙ ХУТІР» (УМХ).   Про це пише propozitsiya.com з посиланням на пресреліз МХП.   Отримання відповідного дозволу АМКУ було останньою умовою, необхідною для закриття угоди. Таким чином, одразу після відновлення доступу до державних реєстрів відбудеться закриття угоди, а МХП стане  власником 100% ТОВ «Український мʼясний хутір».   ТОВ «Український Мʼясний Хутір» виготовляє продукцію під брендами «Мʼясний хутір» та Parowki. Угода не стосується компанії ТОВ «ДМИТРУК-ФУДЗ», яка виготовляє снеки під ТМ «Дмитрук» (KABANOSY) та ТМ «Чікенззз».   Попри повномасштабну війну, МХП продовжує не тільки стабільно працювати, але й активно інвестує  — компанія є одним з найбільших інвесторів в Україні. Інвестиції в бізнеси, які розширюють  кулінарну експертизу компанії, — один із напрямів, яким рухається МХП для розбудови кулінарної екосистеми.   Ці інвестиції не лише зміцнюють бізнес, а й дозволяють підтримувати харчову безпеку країни, створювати нові робочі місця, робити більший внесок в національну економіку.   «Основним пріоритетом МХП є розвиток бізнесу в Україні. Ми не тільки стабільно працюємо в складних умовах, але й активно інвестуємо у нові бізнеси, які можуть посилити кулінарну експертизу компанії. «Український Мʼясний Хутір» має успішно напрацьовані бізнес-підходи, а завдяки досвіду та експертизі МХП у різних сферах, компанія зможе досягти ще більшого розвитку та успіху» — коментує закриття угоди Дмитро Зозуля, заступник СЕО МХП з М&A.   В ТОВ «Український Мʼясний Хутір» змінюється структура власності, але операційно і фінансово компанія залишається автономною. МХП планує посилити команду додатковими ролями та співробітниками, які допоможуть досягати нових цілей і реалізувати амбітні проєкти, але при цьому децентралізоване ухвалення рішень залишається за управлінською командою УМХ.   «Ця угода є справжньою win-win історією: МХП зміцнить позиції у кулінарному напрямі, а ДМИТРУК-ФУДЗ зосередиться на глобалізації снекового бізнесу та вдосконаленні якості у всіх аспектах діяльності. У результаті в Україні зростатимуть і зміцнюватимуться одразу два успішні бізнеси, створюючи нові можливості та перспективи. Водночас ми зосередимось на тому, щоб перехідний етап був легким і непомітним для команди, партнерів і ключових бізнес-процесів» — відзначив Тарас Скорупський, СЕО компанії ДМИТРУК-ФУДЗ.   Нагадаємо, що за версією видань Forbes Ukraine та видання NV, МХП є одним з найбільших інвесторів в Україні. За час повномасштабного вторгнення компанія скерувала 14,8 млрд гривень у розвиток бізнесу в Україні. Серед основних напрямів для інвестування – підтримка та модернізація технологій і обладнання, диджитальна трансформація, проєкти зі збільшення ефективності виробництва та зменшення собівартості продукції,  енергоефективність та енергонезалежність компанії, соціальні ініціативи, розвиток кулінарного бізнесу та випуск нових продуктів. 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *