Український агробізнес може розвивати переробку та завойовувати нові ринки.
Про це заявив генеральний директор Agricom Group Антон Яковенко під час панельної дискусії Forbes Agro «Як нагодувати світ українською продукцією?», повідомляє прес-служба компанії.
Він наголосив, що обробка має сенс лише тоді, коли вона значно збільшує економічну вигоду з гектара.
«Ми зосереджені на експорті, зокрема безглютенових круп, оскільки внутрішній ринок України скорочується. Найбільш перспективними напрямками є робота з кінцевим споживачем та вихід на стабільні європейські ринки», – додав він.
Ключові висновки дискусії:
- Переробка – це ефективний напрямок, тому майбутнє українського експорту – за продукцією з високою доданою вартістю.
- Диверсифікація ринків є важливою. Європа залишається основним рушієм, але зростає інтерес до Африки та Близького Сходу.
- Формати продажів потребують адаптації, зокрема, для нішевих продуктів першим кроком можуть бути онлайн-канали, а для масових продуктів – приватні торгові марки в мережах.
- Держава має забезпечити чесні правила гри та підтримувати «білих» виробників.
Підсумовуючи дискусію, учасники зазначили, що, незважаючи на війну, український агробізнес довів свою стійкість навіть у воєнних умовах. Наступний етап розвитку – масштабна інтеграція у глобальні ланцюги створення вартості, перехід від експорту сировини до виробництва готової продукції, робота з брендами та розширення географії присутності. Українські компанії вже демонструють, що здатні не лише утримувати свої позиції, а й задавати тренди на світовому ринку продуктів харчування.
Источник: www.agroportal.ua