Російський карбамід нелегально ввозиться в Україну, замаскований під оманський.

Значна морська партія сечовини на початку листопадового періоду 2025 року досягла української території.

Про це в Telegram поінформував ексдепутат парламенту Ігор Мосійчук. 

Він підкреслив, що вантаж заявлений як такий, що походить з Оману, проте документація, логістичні операції та безпосередньо курс судна свідчать про реекспорт російських туків.

«Головною особливістю цієї поставки є місце завантаження. 17 вересня 2025 року корабель m/v King M під прапором Панами відплив з гавані Duqm (Oман). В середовищі ринку мінеральних добрив цей порт тривалий час відомий як транзитна платформа для вантажів, які походять не з самого Оману, а з рф. Саме там здійснюють оформлення документів, після якого російська сечовина набуває нової ідентифікації — Oman», — роз’яснив колишній парламентар.

Відповідно до даних системи відстеження морських суден, King M після відходу з Оману 17 вересня взяв напрямок на узбережжя Румунії та 26 жовтня зайшов до порту Суліна (Sulina, Румунія). Це був технічний захід перед переходом до акваторії Чорного моря. Звідти корабель продовжив рух в бік України та прибув до порту Чорноморськ, де вантаж було вивантажено та оформлено на українській митниці.

Партія налічувала 25 тис. т сечовини за вартістю 350 $/т CFR Чорноморськ.

Офіційним імпортером цієї партії в документах значиться ТОВ «Імпорт Сіті Хаб», утворена приблизно рік тому. Основним видом діяльності компанії є торгівля автомобілями, а не мінеральними добривами або хімічними продуктами. 

За інформацією Мосійчука, компанія пов’язана з рядом інших юридичних осіб, таких як ТОВ «Грейн Бридж Україна», ТОВ «Агровера», ТОВ «В Агро» і інші. Бенефіціаром цих компаній вказаний Михайло Вороніч. 

«В дійсності, дані про маршрут, вартість та імпортера дозволяють зробити обґрунтований висновок: постачання 25 тис. т «оманської» сечовини не відповідає вимогам законного походження та має ознаки схеми з ввезенням російського товару через Оман.

І поки українська митниця та контролюючі органи не звертатимуть увагу на подібні вантажі, ринок добрив залишатиметься доступним для «сірих» механізмів, які використовують морські хаби Оману та «одноденні» українські компанії для приховування реального походження продукції», — підсумував ексдепутат.

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *