Вантажовідправники в першій декаді жовтня відчувають відчутний брак каботажного тоннажу, особливо в частині суден дедвейтом 7-12 тис. т.
За словами аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers Павла Лисенка, невеликий вибір кораблів дає змогу судновласникам впевнено визначати власні умови, а рівні фрахту на цей момент є мінливими.
«Водночас «бичачі» очікування серед власників хендісайз-флоту зменшились, а позиції вантажовідправників під час перемовин стають міцнішими, оскільки все більше суден стають доступними на жовтневі дати, в той час як обсяг вантажів у цьому сегменті залишається помірно сталим. Сегмент панамаксів також демонструє «ведмежі» тенденції — ставки зменшились на 1 $/т за тиждень», — пояснює спеціаліст.
За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для транспортування кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю скоротився на 1 $/т — до 46–47 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 тис. т кукурудзи до східного берега Італії дорівнює 24–25 $/т (–1 $/т).
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до портів східного берега Італії зберігається стабільним — 35–37 $/т відповідно.
Источник: www.agroportal.ua