
Діяльність на арені морського фрахтування відновилася після нетривалої паузи минулого тижня.
Про це інформує аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
За його інформацією, пожвавлення викликало подальше збільшення тарифів фрахту на коастерний флот, оскільки нестача тоннажу як і раніше зберігається, і судновласники непохитно відстоюють свої погляди в ході перемовин. Разом з тим, власники суден все частіше уникають заходів у турецькі гавані Мармурового моря у зв’язку зі збільшенням затримок, що є ще однією причиною підняття тарифів на цьому напрямку.
«Щодо сегменту хендісайз, ціни зберігаються переважно стабільними на більшості шляхів, оскільки власникам суден поки що важко визначати умови через обмежений вибір вантажів. Однак, тарифи до Тунісу все ж таки збільшились на 1–2 $/MT bss w-o-w», — додав фахівець.
Відповідно до відомостей фрахтового підрозділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для транспортування зерна кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю тримається на позначці 46–47 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для перевезення 30 тис. т зерна кукурудзи до східного берега Італії залишається на рівні 24–25 $/т.
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т зерна кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя становить 36–38 $/т (+1 $/т тиждень до тижня).
Источник: www.agroportal.ua



