У 2024 році Міністерство закордонних справ України та Держпродспоживслужба відкрили 16 нових іноземних ринків для експорту української агропродукції. Завдяки спільній роботі цих відомств українські виробники тепер мають більше можливостей для розширення свого бізнесу.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Держпродспоживслужбу.
«Ми розуміємо, що в умовах війни підтримка економіки України є критично важливою, а експорт — це один із ключових шляхів для залучення ресурсів у національну економіку. Минулого року вдалося відкрити 16 нових ринків, і ми продовжимо цю роботу в 2025 році», — зазначив міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.
Серед товарів, які отримали доступ на іноземні ринки:
- мед — Китай;
- яєчні продукти — Канада;
- м’ясо птиці та продукти з нього — Бахрейн;
- борошно з птиці/рибне борошно — Ізраїль;
- морепродукти та риба — Кувейт;
- м’ясо механічного обвалювання з птиці — Боснія і Герцеговина;
- консервовані корми та жувальні предмети для тварин — Албанія;
- напівфабрикати з м’яса птиці — Молдова;
- м’ясні продукти для споживання людиною — Албанія, Північна Македонія, Молдова.
Голова Держпродспоживслужби Сергій Ткачук підкреслив, що мета відомства — збільшити експортний потенціал країни.
«Наш мед тепер доступний у Китаї, а яєчні продукти — в Канаді. Ми продовжуємо співпрацювати з понад 60 країнами світу, щоб українські виробники могли експортувати продукцію рослинного та тваринного походження», — зазначив він.
Наразі робота з міжнародними партнерами триває. Серед пріоритетних товарів: продукція птахівництва, молочні продукти, яблука, лохина, бобові, риба та рибопродукти.
Україна вже має право експорту за 360 торговельними напрямками. У найближчі роки планується посилити роботу з відкриття нових ринків та збільшення експортного потенціалу країни.
Джерело: propozitsiya.com