
Український ринок перевезень вантажів наближається до листопада з неоднозначними трендами.
Про це інформує аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Вартість фрахту на транспортування зернових з України на суднах класу Panamax зменшилася на 1 $/т, в той час як розцінки на Handysize лишаються незмінними, оскільки судновласники наполегливо утримують свої позиції через обмежений вибір тоннажу в даному регіоні. Водночас нещодавнє пожвавлення у секторі коастерів дещо стихло через збільшення наявної пропозиції тоннажу. Відповідні ціни на фрахт знизились приблизно на 1 $/т на невеликих відстанях та рейсах до Східного Середземномор’я, в той час як на інших напрямках вони залишаються незмінними», — зазначив експерт.
За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт Panamax для транспортування кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю впав на 1 $/т і складає 45–46 $/т.
У секторі Handysize фрахт для перевезення 30 тис. т кукурудзи до східного берега Італії лишається на позначці 24–25 $/т.
У секторі коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії також незмінний — 36–38 $/т.
Источник: www.agroportal.ua



