
Найбільш продуктивний у світі серійний трактор Steiger 785, новий учасник в сегменті потужності 400+ к. с. — Optum 440, вдосконалений Magnum 405 2025 модельного року — все це та ще багато іншого буде представлено на міжнародній виставці Agritechnica 2025. CASE IH демонструє новинки в лінійці надпотужної, інтелектуальної техніки, яка підкреслює прихильність компанії до фермерів, ергономічного дизайну, зручності оператора та інтегрованих технологій високоточного землеробства.
CASE IH — це значно більше, ніж просто виробник сільськогосподарської техніки. Серед першочергових цілей компанії — служити аграріям, сприяючи їхній продуктивності та ефективності за допомогою надійного та високоякісного обладнання. Кожен продукт компанії — це безперервне покращення з урахуванням потреб клієнтів. Сьогодні техніка CASE IH як в плані «заліза», так і в інтелектуальних рішеннях, зокрема, для прецизійного землеробства, — це актуальні вимоги фермерів, незалежно від обсягу їхнього господарства. Незважаючи на те, що CASE IH є всесвітнім брендом та компанією, яка представлена на всіх континентах, її рішення та техніка допомагають розв’язувати технологічні виклики всіх без винятку аграріїв з їхніми локальними проблемами, незалежно від географії діяльності.

CASE IH є глобальним брендом та компанією, яка представлена на всіх континентах, її рішення та техніка допомагають вирішувати технологічні завдання всіх без винятку фермерів

Magnum 405 VC Optum 440 — американські чи європейські 400 + к. с.
Нова серія багатоцільових тракторів Optum, що включає три моделі з потужністю 360, 390 і 435 кінських сил, являє собою істотне розширення модельного ряду тракторів. Завдяки поліпшеній продуктивності та підвищеному комфорту, нові трактори Optum пропонують виняткову цінність для аграріїв, оскільки здатні виконувати повний комплекс робіт як для малих фермерських господарств, так і для великих агропромислових комплексів.
Флагманська модель, новий Optum 440, є найпотужнішим універсальним енергонасиченим трактором в лінійці Optum, володіючи під капотом значною потужністю у 435 к. с., що дозволяє задовольнити найвибагливіші потреби аграріїв. Даний трактор являє собою комбінацію передових технічних можливостей та інновацій, які були ретельно відібрані та реалізовані згідно з побажаннями клієнтів і партнерів Case IH.

Флагманська модель, новий Optum 440, є найпотужнішим універсальним енерго- насиченим трактором у лінійці Optum, маючи під капотом легендарну потужність у 435 к. с.,
Поточний Optum 340 максимально розвинув концепцію трактора з автоматичною трансмісією в межах доступної потужності. Фермерам цей трактор сподобався, але вони потребують ще більшої потужності. Optum 440 обладнано Cursor 9, який ідентичний тому, що використовується на тракторах Magnum, але конструкцію «навколо» двигуна було модифіковано.

Незалежна універсальна система підвіски з подвійними поперечними важелями розроблена для забезпечення комфорту за роботи у будь-яких умовах — і як транспортного засобу, так і в полі
Період між технічним обслуговуванням також було збільшено до 750 год, що знижує витрати на його експлуатацію та підвищує економічність використання завдяки збільшеним інтервалам між сервісним обслуговуванням.
Ще однією суттєвою розробкою, що є ключовою в даній лінійці тракторів, став передній міст. Це незалежна універсальна система підвіски з подвійними поперечними важелями, створена для забезпечення зручності під час роботи в будь-яких умовах — як транспортного засобу, так і в полі — метою розробників було надати максимальний комфорт в обох режимах. Хід підвіски становить 250 міліметрів, що є значним показником для поглинання динамічних ударів під час руху. Вся робота підвіски регулюється програмно, що запобігає розгойдуванню трактора.
Стабільність і комфорт, які відчуває оператор під час керування, вражають. Але безпека пересування — це найголовніше. Тому до передньої осі додано потужну гальмівну систему, адже робоча транспортна швидкість може досягати значних 60 км/год. Гальмівна здатність передньої осі вдвічі перевищує гальмівну здатність Optum 340. Додатково доопрацьовано систему гальмування двигуном, що закриває заслінку у вихлопній трубі для створення опору, а також систему декомпресійного гальма, яка різко збільшує силу уповільнення. Іншими словами, коли оператор відпускає педаль акселератора, рух трактора сповільнюється. Перекриття випускної заслінки збільшує це уповільнення на 28 %, а завдяки декомпресійній системі цей показник зростає до 166 %!

Керування тракторами Optum чимось схоже з керуванням зернозбиральних комбайнів, які мають гідростатичний привід
Головною перевагою цього трактора є автоматична трансмісія CVX Drive. Саме тому керування трактором надзвичайно просте: для того щоб почати рух вперед джойстик керування трактором слід «перемістити» також вперед. Для руху назад джойстик «переміщаємо» назад. І все.
Варто зазначити, що трансмісія нового Optum 440, — це не зовсім ідентичний компонент в порівнянні з попередньою моделлю Optum 340. Її розроблено та налаштовано для передачі вищих рівнів крутного моменту та потужності, але такі важливі функції, як активне утримання, автоматична зміна діапазону, низькі оберти двигуна, максимальна швидкість, залишилися. Вперше CASE IH пропонує більшу максимальну швидкість та, відповідно, три варіанти трансмісії: версії 40 км/год, 50 км/год і 60 км/год.
Оператори також оцінять покращений комфорт кабіни, включно з удосконаленими варіантами підвіски та зручностями, як-от широкі сходи, вбудований ящик для інструментів і бак з водою для миття рук. Сходи, інтегровані в паливний бак, виготовлено з алюмінію. Першу сходинку можливо регулювати за глибиною та висотою в залежності від розміру встановлених шин або обраної відстані між коліями. Більше того, для безпечного виходу у темну пору доби сходинками та в кабіну вмонтовано підсвітку. Також очищення кабіни та повітрозбірника без застосування сторонніх пристроїв — не проблема, адже розробники передбачили роз’єми для стиснутого повітря. І що дуже зручно — шланг достатньо довгий.
А ще є електрична розетка на 40 ампер. І вона стане в нагоді, коли виникне потреба використати додаткову електроенергію, наприклад, для живлення паливного насоса в полі, щоб перекачувати паливо з додаткового бака до трактора. Ще два роз’єми, призначені для попереднього підігріву охолоджувальної рідини двигуна та трансмісійної оливи, що важливо для експлуатації в холодних кліматичних умовах.

У тракторах використовують ламіноване переднє скло, перевага якого в тому, що у разі розбиття воно не розпадається на дрібні частинки. Також це скло має підігрів
У тракторах використовують багатошарове переднє скло, перевага якого в тому, що у випадку пошкодження воно не розсипається на дрібні уламки. Крім того, це скло оснащене системою підігріву. Кут дії склоочисника також збільшено, надаючи 260 ° огляду на передньому склоочиснику. Ще одну електричну розетку на 230 вольт розміщено за пасажирським сидінням, що дозволяє заряджати, наприклад, електроінструменти.
Гідравлічна система трактора може мати стандартний насос продуктивністю 220 л/хв. Опційно можливе встановлення двох насосів, що дає змогу підвищити продуктивність до 360 л/хв.

Вантажопідйомність заднього навісного механізму становить 11 600 кг. Можна обрати гакові наконечники категорії 4 або 3 Хоча європейським фермерам така кількість оливи зазвичай не потрібна, але ця можливість є. Однак, з огляду на тенденцію роботи тракторів на низьких обертах колінчастого валу двигуна, два насоси можуть бути цікавими й для них. Маючи два насоси, їх можна запускати абсолютно окремо. Один контур живить лівий бік дистанційного керування, а інший — правий та клапани в середній частині трактора. Таким чином, якщо гідравлічний двигун знаряддя потребує повного пріоритетного, виділеного потоку, його можна заживити в одній стороні розподільника, а інша сторона може виконувати інші функції. Знову ж таки, з точки зору ефективності, маючи два насоси, один може бути налаштований на великий об’єм й низький тиск, а інший — на високий тиск і малий об’єм.
Вал відбору потужності (ВВП) спереду та позаду двошвидкісний: 1000/1000Е або 540Е/1000. він також двошвидкісний. Вантажопідйомність заднього навісного механізму становить 11 600 кг. Можна обрати гакові наконечники категорії 4 або 3.

Гідравлічна система трактора може мати стандартний насос продуктивністю 220 л/хв. Опційно можливе встановлення двох насосів, що дає можливістьу збільшити продуктивність до 360 л/хв Опційно трактор може бути обладнаний центральною системою регулювання тиску в шинах (CTIS), яка покращує універсальність, оптимізуючи продуктивність у полі та на дорозі, а також дозволяє зменшити спрацювання шин та ущільнення ґрунту. Її інтеграція в трактор дуже зручна. На двигуні встановлено двоциліндровий компресор з шестеренчастим, а не ремінним приводом, що унеможливлює втрату ефективності через проковзування ременя. Цей компресор може накачати шини великого діаметра на один бар за п’ять хвилин. Тобто, поки ви переводите обладнання в транспортний режим шини трактора вже підкачані й готові до переїздів. За допомогою дисплею Pro 1200 можна встановити окремі польові та дорожні налаштування для тиску і навіть активувати автоматичний перемикач, який при досягненні порогової швидкості автоматично переведе тиск на дорожній.
Magnum 405 — максимум потужності у полі
Нова серія тракторів Case IH Magnum розроблена для виконання найскладніших польових робіт і високонавантажених тягових операцій у своєму класі потужності. Розширюючи свій сегмент надпотужних машин, Case IH пропонує моделі: Magnum 355 (номінальна потужність 390 к. с., та до 410 к. с. в режимі Power Boost. Доступний з трансмісіями CVX та PowerDrive), Magnum 385 (номінальна потужність 417 к. с., та до 435 к. с. в режимі Power Boost. Оснащується виключно автоматичною трансмісією CVX) та Magnum 405 (генерує значні 435 к. с. без Power Boost. Має лише механічну трансмісію PowerDrive).

Окрім традиційних колісних конфігурацій, Case IH пропонує модель Magnum Rowtrac, що дає змогу поєднати переваги колісних і гусеничних тракторів
У порівнянні з попередніми версіями, нові моделі забезпечують збільшення потужності до 15 к. с. Дані трактори було розроблено та сконструйовано для ефективного виконання важких тягових робіт навіть без використання переднього баласту. Це досягається завдяки збалансованому розподілу ваги між передньою та задньою осями, а також оптимальній загальній масі, що максимізує передачу потужності двигуна на ґрунт і забезпечує найвищий рівень ефективності.
Окрім стандартних колісних конфігурацій, Case IH пропонує модель Magnum Rowtrac, що дає змогу об’єднати переваги колісних і гусеничних тракторів: передні колеса забезпечують малий радіус повороту, в той час як задні гусениці гарантують виняткове зчеплення та тиск на ґрунт. Компанія Case IH використовує власний значний досвід у розробці гусеничних систем, запозичений із серії Quadtrac, що забезпечує схожість конструкції.
Застосування найширшої гусениці в поєднанні з передніми шинами шириною 710 мм дає змогу подвоїти площу контакту з ґрунтом у порівнянні з колісними тракторами на найбільших шинах. Це є ідеальним рішенням для зменшення ущільнення ґрунту, мінімізації пробуксовування та збільшення загального зчеплення.

Флагманський Magnum 405 оснащено унікальною трансмісією 21/5 PowerDrive, спроєктованою для стабільнішої та більш делікатної передачі високої потужності
Трактори Magnum пропонуються з двома типами трансмісій CVX Drive (автоматична безступінчаста трансмісія з чотирма механічними діапазонами, що забезпечує плавність роботи) та PowerDrive 21×5 (трансмісія PowerShift, що має вісім передач у найбільш затребуваному робочому діапазоні від 4 до 12 км/год). Флагманський Magnum 405 обладнано унікальною трансмісією 21/5 PowerDrive, сконструйованою для стабільнішої та більш делікатної передачі високої потужності. Особливість даної трансмісії полягає у відсутності необхідності перемикання діапазонів, оскільки зміна швидкості відбувається плавно та без ривків від першої до 21-ї передачі. Таким чином, управління PowerDrive має елементи, властиві автоматичній трансмісії. Наприклад, функція «гальмо та зчеплення». Оператору достатньо натиснути педаль гальма, що автоматично вимикає зчеплення та зупиняє трактор. При відпусканні гальма рух відновлюється. Педаль зчеплення задіяна лише під час першого рушання з місця. Подальша зупинка, рушання та зміна напрямку руху виконуються лише важелем або джойстиком. Отже, досягається повністю механічна передача потужності без втрат із простотою керування, притаманною автоматичним трансмісіям.
Для поліпшення маневреності, навіть на моделях Rowtrac і для повністю колісних версій, Case IH розробила нову систему повороту Brake-assisted steering (керування з підсиленням гальмування). Ця система автоматично задіює гальмо на внутрішній задній гусениці або колесі при повороті керма. Це робить розворот більш передбачуваним та керованим, особливо при роботі з важким причіпним обладнанням. Завдяки цій функції керованість покращується, а радіус повороту скорочується до 20 %. Радіус повороту становить лише 6,8 м, що для трактора такої потужності є чудовим показником.
Додатково пропонується опція кермового управління з регулюванням чутливості реагування, що дає змогу оператору обирати оптимальний рівень чутливості для роботи в полі чи для руху по дорозі.

Завдяки ідеально збалансованому розподілу ваги тракторів Magnum між передньою та задньою осями, а також оптимальній загальній його масі передача потужності на ґрунт завжди максимальна
Для забезпечення зручності, окрім підвіски передньої осі, доступні два типи підвіски кабіни: механічна (з пружинами ззаду) та напівактивна гідравлічна, що дає змогу оператору налаштовувати її параметри (м’яка, середня, жорстка) через монітор.
Кабіна є однією з найбільших на ринку (3,1 м³ об’єму) і має площу скління понад 6 м², що забезпечує чудовий огляд. Завдяки мініатюрній рульовій колонці та формі капота оператор має відмінну видимість передніх коліс. Сидіння може повертатися до 40° праворуч, забезпечуючи чудовий огляд навісного обладнання.
Комфорт оператора підтримується шкіряним сидінням із вентиляцією та підігрівом, налаштовуваними кнопками на підлокітнику, великим холодильником, що виймається, та підставкою для ніг.
Точне землеробство від CASE IH
FieldOps™ — це сучасне цифрове рішення, розроблене компанією CASE IH, що пропонує аграріям єдиний, спрощений та уніфікований інструмент для управління технічним парком та всіма аспектами польових операцій. Платформа FieldOps™ створена, щоб надати власникам і операторам можливість ефективно керувати різноманітним парком техніки і візуалізувати ключові дані в реальному часі, незалежно від їхнього місцезнаходження.
Мета FieldOps™ полягає в тому, щоб забезпечити безперешкодний зв’язок між керівництвом, машинами, полями та дилерами. Це забезпечує потужну аналітичну базу для швидкого прийняття обґрунтованих рішень, що безпосередньо впливають на продуктивність та прибутковість господарства.
FieldOps™ розроблено з акцентом на оптимізацію робочих процесів та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, виконаний за стандартами iOS та Android. Система доступна як через веб-портал, так і у вигляді мобільного додатку, забезпечуючи повноцінний функціонал для роботи в полі та в офісі. Платформа забезпечує централізоване управління всією технікою, незалежно від її марки.

FieldOps™ — це єдиний спрощений та уніфікований інструмент для управління технічним парком та всіма аспектами польових операцій
У фермерів завжди під рукою точне місцезнаходження техніки, можливість відстеження машин і їхнього робочого статусу в режимі реального часу. Є можливість перегляду історії машини для детального аналізу.
Ще однією важливою функцією є віддалений доступ до монітору техніки. Це означає, що ви бачите саме те, що бачить оператор на дисплеї в кабіні.
Це дійсно корисно. Адже як власник, так і дилер можуть бачити параметри машини, контролювати її стан і швидко виявляти відхилення у роботі ще до виникнення проблеми.
Тож замість того, щоб їздити до клієнта в поле та оглядати машину, вони також можуть робити це зі свого офісу, дистанційно, з ноутбука. Тоді служба підтримки дилерів може заздалегідь побачити, чи є якась машина під загрозою, або чи є потреба в технічному обслуговуванні, яке має бути проведено найближчим часом. Вони вже можуть зв’язатися з клієнтом, наприклад, і домовитися про зустріч.
FieldOps™ від Case IH — це не просто додаток, це єдиний цифровий центр, який надає агровиробникам потужні дані та інструменти, необхідні для підвищення точності, максимізації врожайності та забезпечення стійкості їхнього бізнесу.
Steiger® 785 Quadtrac® — CASE IH: лідерство у сегменті високої потужності
Сегмент тракторів великої потужності – це свого роду візитна картка компанії CASE IH. Протягом багатьох років компанія CASE IH є незмінним лідером виробництва тракторів Steiger® Quadtrac®.
Останніми роками в Україні та й у всьому світі спостерігається значний попит на потужну техніку. CASE IH слідкує за тенденціями та враховує їх. Тому постійно інвестує в розробки потужних тракторів, щоб надати клієнтам інструменти, необхідні для досягнення стабільних, високих показників у своїй діяльності.
Лише нещодавно затихли розмови про найбільший трактор Steiger 715 Quadtrac® номінальна потужність двигуна якого становить 715 к. с (максимальна 778), як компанія представила світовому ринку ще більшу, ще потужнішу машину Steiger® 785 Quadtrac® номінальна потужність двигуна якого становить 785 к. с. (максимальна 853 к. с.)

Steiger® 785 Quadtrac® — CASE IH: лідерство у сегменті високої потужності
На даний момент Steiger® 785 Quadtrac® — найпотужніший серійний трактор у світі. Їх виготовлено лише три одиниці — один працює на полях Австралії, інший – Сполучених Штатів, а третій – країн Європи.
Steiger® 785 Quadtrac® має вищу потужність ніж популярна модель Steiger® 715 Quadtrac® майже на 10 %, що дозволяє фермерам досягти ще більшої продуктивності на своїх господарствах, не втрачаючи швидкості в роботі.
Його було створено з урахуванням потреб клієнтів. В основі цього трактора закладено чотири ключові принципи. Насамперед це – це потужність. Наразі не існує на ринку обладнання з яким не впорається цей трактор. Другий принцип – швидкість. З цим трактором ви можете досягти найвищого рівня необхідної швидкості під час роботи, що дозволяє максимально ефективно розкрити потенціал причіпного знаряддя та працювати так, як потрібно, а не так, як можемо. Третя ідея — більший розмір. Це виклик для виробників причіпного обладнання. Адже проблем в потужності немає. Четверта ідея — інтелект. Трактор має повний пакет телематики на весь термін експлуатації.

Steiger® 785 Quadtrac оснащено пере- віреною часом та практикою трансмісією PowerDrive (Full Powershift) 16×2, яка з мак- симальною ефективністю передає потуж- ність двигуна на нові гусеничні рушії

Наразі Steiger® 785 Quadtrac® — найпотужніший серійний трактор у світі. Їх виготовлено лише три одиниці — один працює на полях Австралії, інший — у Сполучених Штатах, а третій — у Європі
Досить цікавим є найменування трактора. Ми звикли, що коли мова йде про колісний трактор, то його називають Steiger®. У випадку ж встановлення чотири гусеничного рушія трактор називали Quadtrac®, але це не зовсім правильно. Тому що перший трактор Steiger® ще в далекому 1958 році було створено братами Дуглас і Морріс Штайгер, відповідно він і отримав назву на честь їхнього прізвища. Тому в компанії CASE IH повертаються до витоків історії цього трактора, і з наступного модельного року всі трактори цієї лінійки матимуть назву Steiger® із зазначенням потужності і лише потім типу ходової системи.
Незважаючи на гігантські розміри, конструктори подбали про простоту його обслуговування. Капот відкривається за допомогою сервоприводу. Тож не потрібно докладати надмірних зусиль. На тракторі встановлено 16-літровий двигун Cursor із системою двоступеневого турбонаддуву повітря, що дає змогу отримати максимальне вивільнення енергії від кожного граму пального. Вихлопна система дещо менша в порівнянні з Steiger® 715 Quadtrac®. Інженери доклали чимало зусиль щоб це зробити й зберегти її продуктивність.

Незважаючи на гігантські розміри, конструктори подбали про простоту обслуговування Steiger® 785 Quadtrac®. Використання додаткового обладанння для щоденного обслуговування мінімальні
Steiger® 785 Quadtrac оснащено перевіреною часом та практикою трансмісією PowerDrive (Full Powershift) 16×2, яка з максимальною ефективністю передає потужність двигуна на нові гусеничні рушії. До речі, ходова частина Steiger® 785 Quadtrac® є ексклюзивною в галузі про що свідчить нагорода за інновації. Так, гусенична каретка Quadtrac Heavy-Duty встановлює нові стандарти у гусеничній технології — з повністю підвішеною ходовою частиною, що поєднує двоосьові роликові колеса з можли
Источник: www.propozitsiya.com


