Експорт сільськогосподарської продукції автомобільним транспортом зріс майже на 58%

Станом на 17 лютого обсяг експорту сільськогосподарської продукції автомобільним транспортом сягнув 175,3 тис. тонн. Це означає зростання на 57,6% порівняно з аналогічною датою січня.

Про це повідомляє propozitsiya.com з посиланням на допис у телеграм-каналі SPIKE BROKERS.

Найбільше зростання спостерігалося на кордоні з Молдовою — на 78,4% і склало 24,7 тис. тонн. У пунктах пропуску з Румунією, Угорщиною та Словаччиною обсяг перевезень зріс на 62-65%. Через румунський кордон експорт сільськогосподарської продукції зріс до 43,4 тис. тонн; через угорський кордон збільшився до 21,1 тис. тонн; а через словацький кордон досяг 11,5 тис. тонн. У Польщі зростання склало 45,8%, загальний обсяг експорту склав 74,7 тис. тонн.

Основними позиціями експорту були соняшникова олія (21,9 тис. тонн) і м'ясо птиці (13,6 тис. тонн).

Тарифи на внутрішні транспортні перевезення залишилися стабільними, тоді як на міжнародних маршрутах спостерігалося невелике зростання цін.

У першій половині лютого зростання середньодобової передачі вагонів-зерновозів відзначено лише на кордоні зі Словаччиною — на 41,6%, до 33,3 вагонів на добу.

На інших переходах спостерігався спад:

  • Найбільше падіння спостерігалося в румунському напрямку, де показник зменшився на 53,5%, до 4,3 вагонів на добу.
  • На кордоні з Польщею перевалка скоротилася на 23,8% до 29,7 вагонів на добу.
  • З угорської сторони зниження склало 10,2%, до 32,5 автомобілів на добу.

Загалом середньодобові перевезення вантажів дещо зросли — до 178 вагонів.

Кількість вагонів-зерновозів, що прямують до портів Великої Одеси, зросла на 4% і склала 4743 одиниці. При цьому середньодобове розвантаження в портах впало на 4,7%, до 1283 вагонів на добу.

У напрямку дунайських портів накопичення вагонів-зерновозів скоротилося на 73,4%, до 100 одиниць, при цьому середньодобове розвантаження знизилося на 9%, до 40 вагонів.

Вартість транспортування зерна до Європи залежить від країни призначення. Транспортування до Італії коштує €35-40/т старого врожаю і €45-50/т нового. Старий урожай везуть до Німеччини по 33 євро/т і до Нідерландів по 40 євро/т.

Ціни на морські перевезення з портів Великої Одеси та Дунаю протягом тижня не змінилися. Така стабільність пояснюється зниженням обсягів експорту водним транспортом через брак нових вантажів.

Низький рівень трафіку стримує судновласників від підвищення ставок, що створює додатковий тиск на ринок морських перевезень.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *