Морські перевезення українського зерна до Європи стають дорожчими

Ринок вантажних перевезень у Чорноморському регіоні вступає у вересень із тенденцією до зростання.

Про це заявив Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.

«Чартери стикаються з труднощами у забезпеченні перевезень вантажів великого розміру за бажаними тарифами, особливо для тих, хто має спотові пільги. Власники каботажних суден також підвищують тарифи та загалом досягають вищих фрахтових ставок. Стабільними залишаються лише тарифи до країн Східного Середземномор'я, оскільки ринок все ще має широкий діапазон тоннажу, який не може плавати до портів ЄС, і надає перевагу східним напрямкам», – пояснив він.

Згідно з даними відділу вантажних перевезень Atria Brokers, фрахт Panamax для транспортування кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю зберігається на рівні $45–46/т (без змін за тиждень).

У сегменті вантажів зручного розміру вартість перевезення 30 000 тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії оцінюється в 21–22 долари США/тонна (+2 долари США/тонна на тиждень).

У сегменті каботажних перевезень тарифи на перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських портів Дунаю до східного узбережжя Італії становлять відповідно 32–33 долари США/тонна (+1 долар США/тонна на тиждень).

Вартість баржового фрахту для перевезення кукурудзи вагою близько 2 тисяч тонн з Рені або Ізмаїла до Констанци оцінюється в 13–14 євро/т (+1 євро/).

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *