«НІБУЛОН» оновлює підходи до ремонту вантажівок: запроваджує стандарти та цифрову систему обліку

Підрозділ логістики компанії «НІБУЛОН» старанно впроваджує принципи ощадливого менеджменту, методологію, спрямовану на оптимізацію використання ресурсів, мінімізацію відходів і постійне вдосконалення процесів. Важливим напрямком трансформації є модернізація системи ремонту вантажного транспорту.

Про це повідомляє propozitsiya.com із посиланням на публікацію на сторінці «НІБУЛОНу» у Facebook.

Акцент робиться на добре структурованих процедурах ремонту, прозорому відстеженні технічного обслуговування та економічній ефективності.

Спочатку команда логістики провела комплексну оцінку всіх типів ремонту. На основі отриманих даних вони створили систему класифікації, яка класифікує ремонти відповідно до їх частоти:

  • Найбільш частими завданнями є планове обслуговування та типові несправності. Стандарти для них розроблено та повністю впроваджено.
  • Менш часті, але важливі операції наразі виконуються на понад 55%.
  • Нечасті та нетипові ремонти планується стандартизувати на наступних етапах.
  • Використовуючи ці стандарти, компанія запустила нову цифрову систему управління ремонтом. Ця система дозволяє підбирати конкретні транспортні засоби та види ремонту, призначати відповідальних осіб, відстежувати продуктивність та аналізувати будь-які відхилення від запланованого графіка.

    Компанія уточнює, що ця система не тільки оптимізує роботу, але й допомагає збирати дані про проблеми, такі як дефекти деталей або організаційні недоліки. У майбутньому ця інформація сприятиме створенню прозорої системи мотивації працівників.

    Крім того, «НІБУЛОН» розпочав впровадження системи 5C, яка спрямована на створення охайного, безпечного та комфортного робочого середовища. Зокрема, організовано планування об’єктів, оптимізовано розміщення обладнання, придбано спеціалізовані візки для перевезення запчастин та мастильних матеріалів. Ці вдосконалення спростили завдання для працівників і зменшили ймовірність пошкодження деталей.

    Заглядаючи вперед, компанія має намір завершити стандартизацію всіх типів ремонту, розширити можливості цифрової платформи, зокрема шляхом її інтеграції з управлінням запасами, і розпочати пілотний проект, спрямований на мотивацію персоналу на основі їх продуктивності.

    Джерело: propozitsiya.com

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *