Середина жовтня принесла певне затишшя на ринку морського фрахтування.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Нещодавній сплеск у секторі коастерів трохи затих, оскільки чимало учасників ринку на цьому тижні покинули свої робочі місця, відвідавши профільні заходи. Нестача коастерного тоннажу все ще присутня, хоча на ринку все частіше з’являються свіжі пропозиції з laycan (погодженим часом завантаження. — Ред.) на другу половину жовтня», — зазначив аналітик.
Стосовно великотоннажного флоту, тарифи на транспортування суднами хендісайз та панамакс також зберігаються на колишніх рівнях, наголосив експерт. Судновласники продовжують рішуче відстоювати свої умови та не розглядають компромісів, сподіваючись на пожвавлення ринкової діяльності найближчим часом.
За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, перевезення кукурудзи панамаксом з українських глибоководних портів до Південного Китаю тримається на позначці 46–47 $/т.
У секторі хендісайзів вартість перевезення 30 тис. т кукурудзи до східного берега Італії залишається на рівні 24–25 $/т.
У секторі коастерів тарифи на транспортування 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії фіксуються на рівні 35–37 $/т.
Источник: www.agroportal.ua