Покупці віддають перевагу замороженим м’ясним стравам, особливо випічці з м’ясною начинкою.

Наразі покупець схиляється до м’ясних охолоджених виробів, зокрема здоби з м’ясною начинкою. В той же час солодкі компоненти в тісті зменшують свою популярність.

Про це повідомив власник Bakery Food Investment Олег Міщенко під час обговорення на New Food Summit 2025.

«Зазвичай, виробник створює виріб, а покупець «віддає перевагу» йому особистим вибором. Наприклад, колись вистачало однієї сосиски в тісті, а зараз ринок вимагає 5 типів таких сосисок у тісті. Отже, ми безперервно пропонуємо продукцію на будь-який смак, щоб кожен міг обрати те, що йому подобається. За місяць запускаємо 2-3 новинки на ринок», — підкреслив Олег Міщенко.

За його словами, ринок заморожування — це ринок виробника, а покупець вирішує, чи залишаєшся ти на прилавку, чи ні. Так визначається розвиток тих груп продукції, які мають попит.

Вікторія Полевик, AgroPortal.ua

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *