
Фахівці харчової індустрії констатують, що все більше клієнтів прагнуть до якісного та швидкого харчування поза домом. Кількість перекусів зростає, вибір страв величезний, отже споживач може придбати ці страви в магазині. І це не тільки заморожені вироби, але вже готова до вживання їжа.
Про це повідомила директорка зі стратегічного розвитку бізнесу компанії «ЮГФУД» (ТМ VALESTO) Ганна Мензатюк в ході обговорення на New Food Summit 2025.
Експерт підкреслила, що досить вражаючим є сектор HoReCa (кулінарія в роздрібній торгівлі), який почав інтенсивно розширюватися. Це викликано в першу чергу прагненням підприємництва до стабільності, а також — невеликими витратами на собівартість продукції. Тому заморожені продукти стали готовим рішенням для рестораторів і компаній, щоб задовольнити свої потреби. Іншим фактором є скорочення кількості професіоналів.
«Кваліфікованих працівників зараз знайти важко, тому ми, опитавши провідних рестораторів України, з’ясували, що майже всі звертаються з одним запитом: надайте готову базу продуктів. І це відноситься не тільки до нашої категорії. Зі своїм продуктом ми увійшли в кулінарію — там інша сфера, інша, більш високої якості продукція, що стало для нас основою», — відзначила Ганна Мензатюк.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua
Источник: www.agroportal.ua



