Попит на нульове пиво зріс наполовину.

В Україні збільшується використання напоїв без вмісту спирту. Споживач все більше схиляється до вибору безалкогольного пива. Зокрема, цей сегмент, у порівнянні з 2022 роком, показав зростання на 50%.

Про це повідомила віцепрезидентка з реалізації Carlsberg Ukraine Олена Мішкіна під час обговорення на New Food Summit 2025.

За її словами, сектор безалкогольного пива збільшується у зв’язку з тим, що люди прагнуть уникнути вживання алкоголю з метою збереження тверезості, і воліють продукт, який за смаковими якостями подібний до пива. 

Олена Мішкіна, віцепрезидентка з реалізації Carlsberg Ukraine

Увага споживача до безалкогольних товарів досить велика. Сьогодні нульові види пива стають все більш затребуваними, і це є тенденцією на ринку. Раніше в HoReCa пропонували б/а пиво, а потім вилучали його з продажу через закінчення терміну придатності, але зараз така ситуація відсутня, люди регулярно купують даний продукт.

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *