Станом на середину вересня ринок важковаговиків у Чорному морі продовжує отримувати підтримку завдяки новим замовленням на поставки зерна.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Цього тижня тарифи на панамські судна зросли на 1-2 долари за тонну, тоді як тарифи на хендсізайзи здебільшого залишилися на рівні минулого тижня. Власники хендсізайзів продовжують озвучувати досить високі пропозиції щодо фрахту для вантажів з датами завантаження наприкінці вересня – початку жовтня, але розрив між попитом і пропозицією значно розширився, а активність з фіксування замовлень сповільнилася, оскільки фрахтувальники не можуть прийняти значно збільшений попит від власників.»
«Що стосується сегмента каботажних суден, то на ринку з’явилося трохи більше нових вантажів, що разом з оптимістичним настроєм власників дозволило їм досягти дещо вищих показників і трохи підняти ринок», – зазначив спеціаліст.
Згідно з даними відділу вантажних перевезень Atria Brokers, вартість фрахту Panamax для транспортування кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюється в $47–48/т (+$2/т у порівнянні з попереднім тижнем).
У сегменті вантажів зручного розміру вартість перевезення 30 000 тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії оцінюється в 23-24 долари за тонну (без змін за тиждень).
У сегменті каботажних перевезень тарифи на перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зросли на 1 долар США/тонну до 33-34 доларів США/тонну.
Источник: www.agroportal.ua