Ряд відомих виробників лохини в Україні створили нову галузеву організацію, оскільки вони прагнуть збільшити присутність країни на глобальному ринку, що розширюється, повідомляє fruitnet.
Нещодавно створена Асоціація виробників лохини України об’єднує професіоналів та власників бізнесу зі спільною метою – розвивати національну галузь виробництва лохини, підвищувати якість та експортні можливості її продукції, а також співпрацювати в таких сферах, як вирощування, міжнародна дистрибуція та маркетинг.
До складу київської групи входять шістнадцять підприємств – АК «Захар-Сад», «Агро Фрутика Бишків», «Агромікс Закарпаття», «Артберрі», «Беррі Хіллз», «Блю Беррі», «Family Garden», «Грас Авеню», «Грін», «Ласки», «Нікдарія», «Органік Сад», «Орніберрі», «Тарасів Обрій», «Віан». 2021» та «Вітамін UA», що разом представляють близько 20% виробництва в країні, що дорівнює приблизно 850 га.
Незважаючи на значні виклики, пов’язані зі збройним конфліктом після російського вторгнення, президент асоціації Наталія Пукшин із Blue Berry висловлює оптимізм, що український сектор лохини може досягти кількох ключових успіхів у найближчі місяці та роки.
«Рік заснування асоціації припаде на час тотальної війни, що створює додаткові ризики та перешкоди», – зазначає президент асоціації Наталія Пукшин з Blue Berry. «Основна мета на перший рік — створити єдину спільноту виробників чорниці, оснащену знаннями та ресурсами для зростання, а також створити основу для постійного розширення галузі, незважаючи на всі перешкоди».
У ролі президента асоціації Наталію Пукшин підтримуватиме її виконавчий директор, генеральний директор Family Garden Іван Гречківський.
Джерело: propozitsiya.com