Навіть у воєнний час українські виробники екологічно чистих продуктів зберігають важливі позиції в експорті товарів. Зацікавленість у внутрішній органічній продукції підтверджують подібні виставки, як BioFach, Anuga.
Про це повідомив голова правління Федерації органічного руху України Євген Милованов під час конференції «Органічне агровиробництво: освіта і наука».
«Українське ліофілізоване морозиво з журавлиною та чорницею від торгової марки Panfruit потрапило в десятку кращих від Anuga Taste Innovation Show, де представлені інноваційні товари з усього світу. І, на моїх очах, представники Японії, Кореї, Тайваню, США, країн Близького Сходу виявили готовність укласти контракти», — зауважує Євген Милованов.
Екологічно чиста продукція важлива також з точки зору вступу до ЄС та впровадження Green Deal, підкреслив заступник міністра економіки, екології та сільського господарства України Тарас Висоцький.
«Це товари з підвищеною вартістю: кращий результат при обмеженому земельному фонді. Є тенденція і домовленість, фактично, обов’язок збільшувати випуск такої стійкої продукції. Однак, це вимагає спеціальних знань. Є багато професійних установ, і вони готові готувати фахівців саме з виробництва органічної продукції», — додав Тарас Висоцький.
Згідно з даними Держпродспоживслужби, в Україні зареєстровано 293 учасники ринку, які працюють у сфері органічної продукції. Зареєстровано 97 органів сертифікації.
Світлана Цибульська, AgroPortal.ua
Источник: www.agroportal.ua