МХП стала ключовим партнером України на виставці Grüne Woche в Берліні

Цьогоріч Україна вперше з 2019 року відкрила національний стенд на одній з найбільших аграрних подій світу – виставці Grüne Woche («Зелений тиждень») у Берліні. Організацію стенду забезпечили Федерація роботодавців України за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України та Посольства України в Німеччині.  

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис на facebook сторінці МХП.

Ключовим партнером українського стенду стала компанія МХП, яка представила свої експортні бренди Qualiko та Chick & Go!. Крім того, МХП організувала кулінарні дегустації: відвідувачі могли скуштувати страви, приготовані шеф-кухарями компанії. Також було презентовано продукцію з високим рівнем переробки – ready to cook і ready to eat.  

За словами організаторів, головна ідея цьогорічного стенду – продемонструвати перехід України від виробництва сировини до створення продуктів із високою доданою вартістю.  

Grüne Woche щорічно збирає близько 300 тисяч відвідувачів, серед яких аграрії, політики та представники бізнесу. Експозиція МХП отримала високу оцінку від гостей виставки, що підкреслює потенціал українського аграрного сектору як надійного та інноваційного партнера на міжнародній арені.  

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *