Власники суден Handysize продовжують користуватися сприятливою ситуацією цього тижня на тлі стабільного потоку зерна з України та обмеженої доступності відповідного тоннажу на спотові дати в регіонах Чорного та Середземного морів.
Про це заявив Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.
За його словами, фрахтувальники змушені платити на 1–2 долари/т більше порівняно з минулим тижнем, щоб забезпечити собі зручний розмір для відвантаження у вересні.
Тим часом, зазначає експерт, сегмент каботажних суден залишається стабільним: власники все ще мають труднощі з підвищенням ставок через обмежені вантажі в регіоні. У сегменті Panamax ставки також переважно узгоджуються на рівні нещодавніх угод, без суттєвих коливань.
Згідно з даними відділу вантажних перевезень Atria Brokers, фрахт Panamax для транспортування кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю зберігається на рівні $45–46/т (без змін за тиждень).
У сегменті вантажів зручного розміру вартість перевезення 30 тисяч тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії оцінюється в $23-24/тонна (+$2/тонна на тиждень).
У сегменті каботажних перевезень тарифи на перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських портів Дунаю до східного узбережжя Італії становлять 32–33 долари США/тонна (без змін).
Источник: www.agroportal.ua