НІБУЛОН оптимізує ремонт автотранспорту за допомогою Lean-менеджменту

Компанія «НІБУЛОН» впроваджує принципи Lean-менеджменту у службу вантажного автотранспорту, аби зменшити витрати, підвищити ефективність ремонтних робіт та надійність автопарку.   Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис на facebook сторінці Nibulon.   Як пояснили в компанії, у межах нової стратегії розробили детальний план, який включає стандартизацію ремонтних операцій, впровадження методології 5S для організації робочого простору, щоденне управління та прогнозне планування ремонтів.   «Ми розуміємо, що головним чинником успіху є команда. Тому особливу увагу приділили навчанню механіків і технічних спеціалістів», – зазначили у «НІБУЛОНі».   Нині завершено стандартизацію ремонтних операцій для автомобілів Scania, а аналогічна робота триває для інших типів транспорту. Також компанія розробляє стандартні операційні карти (СОК), які описують кожну операцію – від використаних інструментів до часу виконання. Це, за словами представників компанії, допоможе зменшити кількість помилок і підвищити якість робіт.   Крім того, у рамках системи 5S на ремонтних майданчиках розпочали сортування робочого простору, щоб створити комфортні умови для працівників.   Ще одним важливим нововведенням є матриця кваліфікацій, яка дозволяє оцінити навички працівників і вдосконалити їх відповідно до сучасних вимог.   «Ці зміни вже показують позитивні результати. Ми впевнені, що прозора система управління та чіткі стандарти стануть запорукою підвищення ефективності автотранспорту», – додають у компанії.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *